26-07-2017 21:03
Korzystam z konta w PLN i EUR podpiętych pod jedną kartę i bardzo fajnie to działa - powidomienia PUSH jak i widoczność tych kont w aplikacji. Jedynie czego mi jeszcze brakuje to Kantora w aplikacji. Ostatnio musiałem uzupełnić konto walutowe (a miałem przy sobie tylko telefon) i trzeba to było zrobić przez bankowość internetową a na komórce nie jest to zbyt wygodne.
Pozdrawiam
27-07-2017 20:54
Kantor również znajdziesz w aplikacji Moje ING mobile. Wystarczy wybrać menu (3 poziome kreski) -> Usługi i narzędzia -> Usługi dodatkowe: Kantor.
28-07-2017 02:20
Witam
Dziekuję za informację. Okazało się, że używam starej wersji INGMobile (tej z prostokątami) zamiast Moje ING mobile.
Czy stara wersja nie powinna wyświetlać informacji, że jest dostępna inna aplikacja, jeśli zdecydowaliście wypuścić nową aplikację zamiast update'u starej?
Pozdrawiam
31-07-2017 08:10
Dziękujemy za trafną uwagę. Przekazałem ją do osób zajmujących się rozwojem aplikacji.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024