Odpowiedz

HCE offline

Czy to jakaś wielka tajemnica aby uzyskać odpowiedz na poniższe pytania:

1. Nie korzystam na co dzień z internetu w telefonie. Ile można wykonać transakcji bez konieczności połączenia z internetem?

2, Jak mogę sprawdzić ile tych transakcji mogę wykonać, gdzie jest w aplikacji info o tym?

3. Czy aplikacja przypomni o konieczności połączenie z internetem aby odnowić pulę do płatności (a przypominam że nie mam na co dzień włączonej transmisji danych)?

4. Czy do odnowienia puli płatności offline wystarczy połączenie z internetem czy konieczne jest zalogowanie do aplikacji?

Dziękuje

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
3
25-02-2017
Wiadomość 1 z 5 (8 838 wyświetleń)

Re.: HCE offline

Sprawdziliśmy to dla Ciebie. Bez konieczności połączenia z internetem możesz wykonać do 10 transakcji. W Moim ING Mobile nie znajdziesz informacji o tym ile płatności pozostało Ci jeszcze w puli bez konieczności logowania do aplikacji, natomiast wymusi ona zalogowanie w sytuacji gdy wyczepiesz wspomniany wcześniej limit. Do odnowienia puli płatności nie wystarczy włączenie transmisji danych w telefonie. Musisz zalogować się do Mojego ING Mobile. Pamiętaj, że jeżeli wykonasz płatność mając w tym samym czasie włączoną transmisję danych to nie liczymy jej do wykorzystanego limitu.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 831 wyświetleń)

Re.: HCE offline

A więc praktycznie mając włączoną transmisje danych mogę płacić bez obawy o to że w pewnym momencie aplikacja nie jako "wymusi" zalogowanie się do niej?

Odpowiedz
0 Lajków
Stanislaw1988
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
0
15-12-2016
Wiadomość 3 z 5 (8 815 wyświetleń)

Re.: HCE offline

Bardzo dziękuje wreszcie konkretna odpowiedz!

Jeszcze jedno doprecyzowanie proszę.

 

".. natomiast wymusi ona zalogowanie w sytuacji gdy wyczepiesz wspomniany wcześniej limit.."

 

Jeśli non- stop mam wyłączoną transmisję danych to aplikacja też wymusi lub poinformuje o konieczności zalogowania? Bo jeżeli stanie się tak tylko przy włączonym necie to kicha bo w pewnym momencie ryzykuje brak maożliwości wykonania transakcji.

Odpowiedz
0 Lajków
ROB
ROB
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
3
25-02-2017
Wiadomość 4 z 5 (8 813 wyświetleń)

Re.: HCE offline

@Stanislaw1988 Aplikacja może z racji bezpieczeństwa poprosić Cię o zalogowanie do niej nawet jeżeli podczas płatności w technologii HCE będziesz miał włączoną transmisję danych.

@ROB Poprosimy Cie o zalogowanie do Mojego ING Mobile kiedy limit będzie na wyczerpaniu, nawet jeżeli nie będziesz miał włączonej transmisji danych w telefonie. Oczywiście samo logowanie nie będzie możliwe bez dostępu do internetu.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (8 800 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy