Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

1. Klawiatura numeryczna podczas wpisywania kwoty przelewu

2. Przyjazny dla systemu mobilnego kod autoryzacyjny w SMS

 

Więcej napisałem tutaj: https://szczesny.com/ux/dwie-rzeczy-ktore-bym-od-reki-poprawil-w-aplikacji-mobilnej-moje-ing/

Odpowiedz
0 Lajków
FOMFNY
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
07-01-2019
Wiadomość 1 z 6 (7 244 wyświetleń)

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

Dziękujemy za analizę i wpis. Cieszymy się, że korzystasz z naszej aplikacji.

1. Pracujemy nad zoptymalizowaniem formularza przelewu w zakresie pola kwoty. 

2. Nie możemy zmienić tej metody autoryzacji. Jest to podstawowa metoda zabezpieczenia transakcji i chcemy, żeby każdy SMS autoryzacyjny był przeczytany przez klienta przed jego wprowadzeniem. Przed wpisaniem kodu SMS do Mojego ING należy sprawdzić czy treść SMS'a potwierdza funkcję jaką wykonujemy w systemie oraz czy dane takie jak numer konta czy kwota zgadzają się z tymi, które wpisaliśmy w formularzu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 6 (7 206 wyświetleń)

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

Dzięki za odpowiedź.

2. Skoro nie chcecie zrobić autofilla, to chociaż tak jak zaproponowałem, zmieńcie typ z TEL na CODE. Ułatwi to kopiowanie, a do SMS'a i tak będę musiał wejść.

Odpowiedz
0 Lajków
FOMFNY
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
07-01-2019
Wiadomość 3 z 6 (7 169 wyświetleń)

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

@FOMFNY Dziękuję za sugestię, przesłałem ją do odpowiedniego zespołu.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 4 z 6 (7 109 wyświetleń)

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

MateuszF: co do drugiego punktu - rozumiem, ale w takim razie macie pewną sprzeczność, bo w przeglądarce (np. Safari) autofill działa bez problemowo ;-).

Odpowiedz
0 Lajków
FOMFNY
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
07-01-2019
Wiadomość 5 z 6 (6 665 wyświetleń)

Re: Dwie proste rzeczy do poprawy w aplikacji mobilnej

Sprawdziliśmy raz jeszcze działanie autouzupełnienia kodów SMS na podstawie Twojego zgłoszenia Emotikon: Szczęśliwy 

 

Faktycznie, część operacji w bankowości daje możliwość potwierdzenia za pomocą funkcji iOS, czyli podświetlenia kodu na pasku klawiatury. Nie będziemy wyłączali tej funkcji. Dlatego przy niektórych transakcjach na iPhone - zarówno w Safari , jak i aplikacji - kod podświetli się do automatycznego uzupełnienia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 6 z 6 (6 485 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy