03-11-2018 11:19
Dzień dobry,
Aplikacja ING Mobile pozwala zapisać paragony.
Nie ma natomiast dostępu do nich.
Będę wdzięczny za pomoc.
04-11-2018 11:27
Po zapisaniu paragonów w aplikacji, automatycznie trafią do swojego folderu w Moich dokumentach. Dzięki temu możesz mieć do nich dostęp po zalogowaniu się z dowolnego urządzenia.
Po zalogowaniu do Moje ING sprawdź proszę zakładkę Usługi i narzędzia/Usługi dodatkowe/Moje dokumenty. Po wejściu, znajdziesz tam zakładkę „Paragony”.
Tam powinieneś odszukać zapisany paragon.
06-11-2018 12:37
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024