13-09-2019 13:47
13-09-2019 14:30
13-09-2019 15:08
15-09-2019 08:07
Osobiście używam Mojego ING od momentu gdy raczkował t.j. od pierwszej bety. Używam wersji webowej oraz mobilnej na iOS i działa mi ona płynnie.
Modulowanie obu systemów osobno jest drogie i czasochłonne. W dodatku różnorodność sprzętowa, dostępna obecnie na rynku nie pomaga i zawsze będzie problem z tym aby dostarczyć usługę dla wszystkich wszędzie w wysokiej jakości. Żadna instytucja nie chce być oceniana negatywnie, pozwolić sobie na odpływ klienta czy zły P.R.
Niebawem mBank wyda swój system bankowości w aplikacji RWD, zanim to zrobi spójrzmy jak wyglądał rozwój bankowości do tej chwili;
system www, -> wersja lajt -> nowa bankowość -> nowa aplikacja mobilna -> obecna nowa aplikacja mobilna, budowa nowej bankowości w RWD + aplikacja mobilna
Pragnę zaznaczyć, że obecna ich aplikacja mobilna, nie ma super możliwości = brak pełnej funkcjonalności z webowego systemu bankowości.
a próbował kolega robić np przelew zagraniczny, przez www w telefonie korzystając z panelu m bankowości? ( tak wiem że teraz można je robić w apce) , wystawiać w ten sposób fakturę, to nie są łatwe tematy.
W ING bardzo podoba mi się fakt, że co jakiś czas nie muszę uczyć się interfejsu systemu bankowości na nowo, a gdy pojawi się w nim nowa funkcjonalność, mam ją również odrazu w aplikacji mobilnej. Chwale sobie fakt posiadania aplikacji mobilnej, którą wykorzystuje na iPhonie jak i iPadzie,
Są też minusy nad którymi ubolewam;
- brak możliwości trzymania polis ubezpieczeniowych w jednym miejscu ( niektóre pozostają po stronie PZU czy NN)
- brak potwierdzeń pdf po zapłaceniu z karty kredytowej ( trzeba iść do placówki, gdy jest potrzebne)
Znalazł bym kilka takich kwiatków 😋
15-09-2019 09:59
Bank Millenium potrafił przenieść prawie całą funkcjonalność strony internetowej do aplikacji mobilnej, która jest natywna. Właśnie to co Pan napisał, że jest to czasochłonne i drogie potwierdza, że ING ma wywalone i im się nie chcę zrobić porządnie zoptymalizowanej natywnej aplikacji. Każda operacja (przelewy, logowanie, wczytywanie historii) trwa znacznie szybciej w apce Millennium, BNP, Santander, iKO, z których korzystałem. Naprawdę wystarczy odpalić którąś z tych apkek i nie da się bronić rozwiązania ING. ING może robić co chcę z apką, ale ma ona funkcjonować tak samo sprawnie, jak u konkurencji lub lepiej.
Cały czas się zastanawiam jak przy rozwiązaniu RWD zostaną wprowadzone gesty wyciągania ustawień na przykład.
29-09-2019 19:46
30-09-2019 20:03
@Lukand8881 rozumiem Twoje sugestie. Cały czas pracujemy nad aplikacją, nie tylko nad jej rozbudowaniem, ale również optymalizacją. Na rynku jest wiele modeli telefonów, systemów operacyjnych. A każdy użytkownik oczekuje idealnej pracy aplikacji. Staramy się, aby użytkownicy aplikacji (których mamy ponad milion) byli zadowolenie na równi i mogli się cieszyć mobilnym bankowaniem. Obiecuję Ci, że przekaże Twoje sugestie do zespołu roboczego.
01-10-2019 22:18
24-11-2019 16:27
24-11-2019 16:49
Wszystkie apki bankowe, które testowałem (Milennium, Santander, iKO, BNP) działają znacznie szybciej od ING. Przecież inne banki też mają strony mobilne ale do Google Play wrzucają pełnoprawne aplikacje a nie skróty do wersji webowych.Najlepszym przykładem jak beznadziejna jest ta apka to historia transakcji, jej przeglądanie, filtrowanie itd, wystarczy parę razy się przełączyć między zakładkami żeby system wariował. Jak w wersji webowej ING wprowadzi gesty, coś co jest czymś absolutnie podstawowym w Androidzie.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024