Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak przydzielonej kategorii w analizie wydatków

Dzień dobry!
Mam problem korzystam z zbliżeniowej Google Pay i płacąc kartą mam zawsze transakcję widoczne w aplikacji monilnej ING, zawsze była przydzielona kategoria do analizy wydatków jednak zauważyłam że parę transakcji nie sa przydzielone a były. Proszę o pomoc jak mozna przydzielić te płatności
Odpowiedz
0 Lajków
Kasienka0415
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
03-11-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 392 wyświetleń)

Re: Brak przydzielonej kategorii w analizie wydatków

@Kasienka0415 Przydzielanie kategorii transakcji działa aktualnie prawidłowo. Możliwe, że kłopot jest indywidualny. Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego proszę, napisz do nas w tej sprawie przez czat w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony po zalogowaniu do konta. Sprawdzimy to dokładnie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
541
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 333 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wnioski o wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Re: Wniosek o Wakacje kredytowe

Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków

10-05-2024
Funkcja "Analiza wydatków" - brak możliwości wyboru zakresu dat z kalendarza

Cześć,

 

Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat

...

10-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy