Odpowiedz

Re: Brak powiadomień Push Android

Kiedy będzie można się spodziewać tej aktualizacji, czy jest znana dokładna data?
LukeKozak
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
1
11-04-2018
Wiadomość 51 z 57 (4 056 wyświetleń)

Re: Brak powiadomień Push Android

U mnie na Huawei p9 Lite (2017) również powiadomienia push nie działają.

Próbowałem przeinstalować aplikację, usuwać jej dane. Powiadomienia w opcjach aplikacji są włączone.

jest jakiś problem globalny? Czy to wina mojego systemu?

Odpowiedz
0 Lajków
Janocha
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
13-04-2018
Wiadomość 52 z 57 (3 922 wyświetleń)

Re: Brak powiadomień Push Android

Raczej "globalny" bo każdemu coś nie działa...
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
107
1
12-03-2018
Wiadomość 53 z 57 (3 914 wyświetleń)

Re: Brak powiadomień Push Android

Przez kilka dni działały powiadomienia dotyczące transakcji kartami kredytowymi - dziś znów cisza...
Odpowiedz
0 Lajków
WojtSkarzynski
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
33
6
27-09-2016
Wiadomość 54 z 57 (3 896 wyświetleń)

Re: Brak powiadomień Push Android

@Janocha Proszę, napisz mi czy próbowałeś włączyć powiadomienia według ścieżki Ustawienia -> Aplikacje -> Moje ING -> Bateria -> Działaj po wygaszeniu ekranu?


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
437
90
04-09-2015
Wiadomość 55 z 57 (3 791 wyświetleń)

Powiadomienie Push-up - Niedziała, lub działa z opóźnieniem Samsung S9+

Witam, co jest powodem nie działającej aplikacji w zakresie powiadomień Push.

Nadmieniam, iż kilkukrotnie odinstalowywałem i instalowałem, oraz  aktualizowałem aplikację i problem nadal pozostaje. Powiadomienie albo nie przychodzą wcale, albo z dość znacznym opóźnieniem.

Samsung Galaxy S9+ 

Odpowiedz
0 Lajków
edek5075
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
16-11-2018
Wiadomość 56 z 57 (1 910 wyświetleń)

Re: Powiadomienie Push-up - Niedziała, lub działa z opóźnieniem Samsung S9+

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj jeszcze wyłączyć i włączyć telefon, a następnie ponownie włączyć powiadomienia push do naszej aplikacji w ustawieniach Twojego telefonu oraz w naszej aplikacji – Dane i ustawienia – Aplikacja mobilna – Powiadomienia push. Jeżeli te czynności również nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (na dole strony po zalogowaniu przez bankowość na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69. Zgłosimy Twoją sytuację do analizy.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
437
90
04-09-2015
Wiadomość 57 z 57 (1 880 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy