Odpowiedz

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Dziękuję, pomogło.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 1
Wpisy: 11
Zarejestrowany: 02-04-2016
Wiadomość 21 z 57 (10 495 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Aby nie zakładać już nowego wątku, to czy jest lub będzie możliwość wyboru jakie powiadomienia push chciałbym otrzymywać? Przykład - informacja o braku możliwości realizacji zaplanowanej płatności. Dopiero po zalogowaniu się do systemu internetowego Moje ING z wiadomości dowiedziałem się, że nie zostało ono zrealizowane.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 22 z 57 (10 900 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

ta apliakcja jest cudowna

kuba22
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 4
Wpisy: 3
Zarejestrowany: 30-01-2017
Wiadomość 23 z 57 (10 890 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Jeszcze o powiadomieniach. Znalazłem konfigurację do rachunków oraz kart. Zmieniłem sobie, ustawiłem kartę i teraz sprawdzę o czym mnie system powiadamia (blokady?).

Proszę o informację: gdzie można sprawdzić historię powiadomień?

Czy system nie informuje o pobraniu prowizji? Nie otrzymałem informacji, a to też zmiana salda/ dostępnych środków na rachunku.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 24 z 57 (10 876 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@Konto usunięte W przypadku wyboru rodzaju powiadomień push, planujemy wdrożyć takie rozwiązanie w tym roku.
Konfiguracja powiadomień
Powiadomienia dla płatności kartą wysyłamy raz, w momencie wykonania płatności.

Nie wysyłamy informacji o pobraniu prowizji z konta. W usłudze nie ma wglądu do historii wysłanych powiadomień.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
Lajki: 35
Wpisy: 121
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 25 z 57 (10 818 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@WiolettaSdziękuje za odpowiedź. Czekam zatem na zmiany. Wg mnie informacje o popbranej prowizji, z uwagi na zmianę stanu salda warto również uwzględnić w planowanych zmianach. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 26 z 57 (10 815 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@Konto usunięte dziękujemy za sugestie.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
Lajki: 30
Wpisy: 109
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 27 z 57 (10 744 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

[ Edytowane ]

No ok ok spoczko kolego.

Odpowiedz
0 Lajków
Malo981
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 3
Zarejestrowany: 02-02-2017
Wiadomość 28 z 57 (10 609 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Na plus zmiana, nie wiem czy ktoś wspominał, powiadomienia o zmianie salda działają z chwilą dokonania transakcji, a nie w chwili "zdjęcia blokady/księgowania" co zdarzało się w nocy. Posiadając wspólne konto Komfort widać teraz, że druga osoba dokonywała zakupów i dostępnych środków jest mniej. Cieszę się, że sugestie zostały uwzględnione. Brawo Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 29 z 57 (10 434 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Dodam też "na plus", że jest możliwość ustawienia o czym chcemy być informowani i z którego konta. Na początku dostawałam powiadomienia o operacjach na koncie, do którego jestem tylko upoważniona. Było to bardzo denerwujące. Teraz ustawiłam sobie zgodnie z życzeniami i jestem bardzo zadowolona.

Żeby jeszcze zapamiętywany był filtr "wyłączenie smart saver". Okropne jest to ustwianie za każdym razem przy przeglądaniu historii...

selene7
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 1
Wpisy: 11
Zarejestrowany: 02-04-2016
Wiadomość 30 z 57 (10 425 wyświetleń)