13-02-2016 16:41
@GosiaCich Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co jest powodem tego, że nie otrzymujesz wszystkich powiadomień PUSH.
18-03-2016 06:55
Witam,
Korzystam z aplikacji moblinej ING. Do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień z aplikacji o przeprowadzonej transakcji ani o wpływie na konto. Dodam, że urządzenie jest dodane do zaufanych oraz mam włączoną opcję powiadomień z aplikacji. Proszę o informację, co może być tego przyczyną. Problem wystapił z dnia na dzień.
Pozdrawiam
18-03-2016 19:24
Mam ten sam problem... przez chwilę działało a później przestało - kompletnie bez sensu!
Jakby nie można wysyłać powiadomień na e-mail i wtedy człowiek sobie może skonfigurować i odczytać powiadomienia jak chce i nie ma probelmu z wydumanym widzimisie aplikacji, która działa jak chce...
19-03-2016 17:00
@Shadee Prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. W ten sposób będziemy mogli sprawić czemu nie otrzymujesz powiadomień PUSH i postaramy się rozwiązań ten kłopot.
@wojciech Twoja propozycja wiadomości w formie e-mail została zapisana.
06-11-2016 22:23
Witam
Od kilku dni otrzymuję powiadomienia podwójnie - ta sama data, ta sama godzina, ta sama transakcja. Czy coś źle zaznaczyłam? Zainstalowaną mam wersję ING Mobile.
Pozdrawiam
07-11-2016 10:57
@selene7 Prosimy o zgłoszenie tego problemu przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
13-11-2016 14:39
Zgłosiłam telefonicznie, konsultant powiedział, że nie spotkał się z takim problemem i poradził zainstalować aplikację na nowo.
Tak zrobiłam, przelałam pieniądze i dostałam.... TRZY (!!!!) powiadomienia.
Co dalej?
14-11-2016 12:53
Na dowód dodaję zdjęcie ekranu smartfona.
14-11-2016 12:58
@selene7 dokładnie sprawdzamy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy coś wiedzieć więcej to dam znać.
pozdrawiam,
Natalia
15-11-2016 09:34
@selene7 proszę:
- zaloguj się na komputerze do bankowości internetowej Moje ING i usuń wszystkie urządzenia zaufane
- następnie w aplikacji INGMobile przejdź proces aktywacji i włącz Pushe w Ustawieniach
To powinno rozwiązać problem. Jeśli coś jeszcze będzie nie tak, to daj proszę znać.
pozdrawiam,
Natalia
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024