Odpowiedz

Re.: powiadomienia PUSH

@GosiaCich Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy co jest powodem tego, że nie otrzymujesz wszystkich powiadomień PUSH.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 11 z 61 (17 384 wyświetleń)

Aplikacja mobilna - powiadomienia

Witam,

 

Korzystam z aplikacji moblinej ING. Do tej pory nie miałam żadnych zastrzeżeń, ale od pewnego czasu nie otrzymuję powiadomień z aplikacji o przeprowadzonej transakcji ani o wpływie na konto. Dodam, że urządzenie jest dodane do zaufanych oraz mam włączoną opcję powiadomień z aplikacji. Proszę o informację, co może być tego przyczyną. Problem wystapił z dnia na dzień.

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Shadee
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-03-2016
Wiadomość 12 z 61 (20 578 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Mam ten sam problem... przez chwilę działało a później przestało - kompletnie bez sensu!

 

Jakby nie można wysyłać powiadomień na e-mail i wtedy człowiek sobie może skonfigurować i odczytać powiadomienia jak chce i nie ma probelmu z wydumanym widzimisie aplikacji, która działa jak chce...

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 13 z 61 (20 548 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@Shadee Prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. W ten sposób będziemy mogli sprawić czemu nie otrzymujesz powiadomień PUSH i postaramy się rozwiązań ten kłopot.

@wojciech Twoja propozycja wiadomości w formie e-mail została zapisana.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
772
171
04-09-2015
Wiadomość 14 z 61 (20 525 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Witam

Od kilku dni otrzymuję powiadomienia podwójnie - ta sama data, ta sama godzina, ta sama transakcja. Czy coś źle zaznaczyłam? Zainstalowaną mam wersję ING Mobile.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 15 z 61 (18 342 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 Prosimy o zgłoszenie tego problemu przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
142
04-09-2015
Wiadomość 16 z 61 (18 279 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Zgłosiłam telefonicznie, konsultant powiedział, że nie spotkał się z takim problemem i poradził zainstalować aplikację na nowo.

Tak zrobiłam, przelałam pieniądze i dostałam.... TRZY (!!!!) powiadomienia.

Co dalej?

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 17 z 61 (18 160 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

Na dowód dodaję zdjęcie ekranu smartfona.

Odpowiedz
0 Lajków
selene7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
02-04-2016
Wiadomość 18 z 61 (18 095 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 dokładnie sprawdzamy Twoje zgłoszenie. Jak tylko będziemy coś wiedzieć więcej to dam znać.

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 19 z 61 (18 092 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna - powiadomienia

@selene7 proszę:

- zaloguj się na komputerze do bankowości internetowej Moje ING i usuń wszystkie urządzenia zaufane

- następnie w aplikacji INGMobile przejdź proces aktywacji i włącz Pushe w Ustawieniach

To powinno rozwiązać problem. Jeśli coś jeszcze będzie nie tak, to daj proszę znać. 

pozdrawiam,

Natalia 

NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 20 z 61 (18 035 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy