11-04-2018 13:12
13-04-2018 10:49
U mnie na Huawei p9 Lite (2017) również powiadomienia push nie działają.
Próbowałem przeinstalować aplikację, usuwać jej dane. Powiadomienia w opcjach aplikacji są włączone.
jest jakiś problem globalny? Czy to wina mojego systemu?
13-04-2018 11:37
13-04-2018 12:38
17-04-2018 15:53
@Janocha Proszę, napisz mi czy próbowałeś włączyć powiadomienia według ścieżki Ustawienia -> Aplikacje -> Moje ING -> Bateria -> Działaj po wygaszeniu ekranu?
16-11-2018 10:02
Witam, co jest powodem nie działającej aplikacji w zakresie powiadomień Push.
Nadmieniam, iż kilkukrotnie odinstalowywałem i instalowałem, oraz aktualizowałem aplikację i problem nadal pozostaje. Powiadomienie albo nie przychodzą wcale, albo z dość znacznym opóźnieniem.
Samsung Galaxy S9+
17-11-2018 10:18
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Proszę spróbuj jeszcze wyłączyć i włączyć telefon, a następnie ponownie włączyć powiadomienia push do naszej aplikacji w ustawieniach Twojego telefonu oraz w naszej aplikacji – Dane i ustawienia – Aplikacja mobilna – Powiadomienia push. Jeżeli te czynności również nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (na dole strony po zalogowaniu przez bankowość na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69. Zgłosimy Twoją sytuację do analizy.
11-06-2019 09:24
Czesc,
czy jest możliwe, aby włączyć powiadomienia PUSH dla konta walutowergo ROR? Niestety, ale w ustawieniach powiadomień aplikacji moblinej to konto w ogóle nie jest uwzględnione, aby włączyć dla niego powiadomienia.
Dziękuję za odpowiedź.
12-06-2019 08:03
magdalenagaz Nie jest możliwe włączenie powiadomień PUSH do konta walutowego. Jeśli masz kartę Visa zbliżeniowa, która jest podłączona do konta walutowego, to będziesz otrzymywała powiadomienia, gdy zapłacisz swoją kartą w euro.
28-06-2019 01:03
Witam,
proszę o informację, czy konta walutowe powinny być również dostępne do zaznaczenia i obsługi powiadomień PUSH?
Ostatnio otwarłem konto w walucie i nie widzę go na liście do zaznaczenia.
Mam natomiast dostępne konto ROR, konta OKO, OKO Bonus i karty.
Przydałoby się aby do wszystkich kont i kart powiadomienia działały.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024