Odpowiedz

Brak powiadomień push.

Od połowy grudnia przestały do mnie docierać powiadomienia push. Nic nie było zmieniane w telefonie (Galaxy S6). Próbowałem kilka razy wyłączać te powiadomienia i włączać i nic. Co może być powodem?

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 3 z 61 (54 292 wyświetleń)

Opóźnione powiadomienia push z aplikacji INGMobile

Witam,

Mniej więcej od nowego roku aplikacja INGMobile wysyła do mnie po kilkanaście powiadomień PUSH o dokonanych transakcjach, wpłatach wypłatach itp. mimo, że w danym dniu wykonałem może jedną operację. Rzecz w tym, że powiadomienia, które przychodzą są sprzed kilku dni lub nawet kilkunastu. Jest to bardzo denerwujące kiedy w ciągu dnia telefon kilkanaście razy powiadamia mnie o transakcjach z przeszłości. Dzieje się to jednocześnie na moim telefonie jak i telefonie mojej dziewczyny (mamy jedno wspólne konto, oraz każdy osobne), więc wykluczam możliwość złej konfiguracji danego telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
pablohoney
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-01-2016
Wiadomość 1 z 61 (42 958 wyświetleń)

Re.: Opóźnione powiadomienia push z aplikacji INGMobile

Faktycznie po weekendzie noworocznym nastąpiły u niektórych klientów opóźnienia w wysyłaniu powiadomień, przez co mogłeś otrzymać je w jednym czasie.
Pracujemy nad tym by wszystkie powiadomienia były obecnie wysyłane na bieżąco.

Odpowiedz
0 Lajków
MateuszO
Były moderator
Były moderator icon
25
9
04-09-2015
Wiadomość 2 z 61 (42 945 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Sytuacja, którą opisujesz może mieć związek z ustawieniami telefonu, gdzie powiadomienia push mogą być domyślnie wyłączone. Sprawdź ustawienia w telefonie.

Możesz również spróbować odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Przy pobieraniu wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień push.

Jeżeli nadal nie będziesz otrzymywał powiadomień, to możesz złożyć reklamację, aby wyjasnić sytuację.

 

Reklamację złożysz:

  • przez usługę ING BankOnLine (zakładkaWiadomości/Nowa wiadomość, jako rodzaj wiadomości wybierz: Reklamacja),
  • przez formularz reklamacji,
  • telefonicznie,
  • w oddziale banku.

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 61 (54 249 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Wykonałem wszystkie operacje polecane przez Was. Odinstalowałem aplikacje i po ponownym zainstalowaniu sprawdziłem powiadomienia aplikacji. Zobaczymy czy zadziała.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 5 z 61 (54 245 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Już wszystko działa! Dziękuję.

Dziś zobaczyłem nową wersję systemu bankowego. JAK NARAZIE BRAWO!!!

Jest wszystko co chciałem mieć.

 

Odpowiedz
0 Lajków
tomekw1965
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
07-01-2016
Wiadomość 6 z 61 (54 236 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień push.

Cieszę się, że mogłam pomóc Emotikon: Szczęśliwy Dziękuję również za opinię o naszej nowej bankowości. Jeżeli będziesz miał jakieś propozycje, to napisz do nas.

-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 7 z 61 (54 215 wyświetleń)

Brak powiadomień PUSH

Witam.

Posiadam w Państwa Banku konto Direct i korzystam z bankowści internetowej. W ostatich dniach zauważyłem brak powiadomień PUSH na zdefiniowanych urządzeniach. Aplikacje mobilną posiadam na dwóch telefonach i na obu nie działają powiadomienia. Aplikacja była odinstalowywyana i ponownie telefony były dodawane jako zaufane urządzenia. To sam jest na koncie żony , która także korzysta z aplikacji mobilnej. Przez rok odkąd działają powiadomienia PUSH nie było problemu, pojawił sie w 2016 roku.

 

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Xander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
26-11-2015
Wiadomość 8 z 61 (41 743 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień PUSH

Mogły występować opóźnienia w wysyłce powiadomień, ale obecnie wszystko powinno działać prawidłowo.
Jeśli nie to zadzwoń 32 357 00 10.

Odpowiedz
0 Lajków
MateuszO
Były moderator
Były moderator icon
25
9
04-09-2015
Wiadomość 9 z 61 (41 723 wyświetleń)

powiadomienia PUSH

Po zainstalowaniu aplikacji na nowym telefonie, mam problem z powiadomieniami PUSH. Pojawiają się tylko powiadomienia o przelewach obciążających na koncie, brak zupełnie powiadomień o transakcjach uznaniowych i wypłatach z bankomatu. Proszę o pomoc z rozwiązaniu problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
GosiaCich
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-02-2016
Wiadomość 10 z 61 (42 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy