07-01-2016 12:01
Od połowy grudnia przestały do mnie docierać powiadomienia push. Nic nie było zmieniane w telefonie (Galaxy S6). Próbowałem kilka razy wyłączać te powiadomienia i włączać i nic. Co może być powodem?
05-01-2016 10:45
Witam,
Mniej więcej od nowego roku aplikacja INGMobile wysyła do mnie po kilkanaście powiadomień PUSH o dokonanych transakcjach, wpłatach wypłatach itp. mimo, że w danym dniu wykonałem może jedną operację. Rzecz w tym, że powiadomienia, które przychodzą są sprzed kilku dni lub nawet kilkunastu. Jest to bardzo denerwujące kiedy w ciągu dnia telefon kilkanaście razy powiadamia mnie o transakcjach z przeszłości. Dzieje się to jednocześnie na moim telefonie jak i telefonie mojej dziewczyny (mamy jedno wspólne konto, oraz każdy osobne), więc wykluczam możliwość złej konfiguracji danego telefonu.
05-01-2016 11:20
Faktycznie po weekendzie noworocznym nastąpiły u niektórych klientów opóźnienia w wysyłaniu powiadomień, przez co mogłeś otrzymać je w jednym czasie.
Pracujemy nad tym by wszystkie powiadomienia były obecnie wysyłane na bieżąco.
08-01-2016 08:53
Sytuacja, którą opisujesz może mieć związek z ustawieniami telefonu, gdzie powiadomienia push mogą być domyślnie wyłączone. Sprawdź ustawienia w telefonie.
Możesz również spróbować odinstalować i zainstalować ponownie aplikację. Przy pobieraniu wyraź zgodę na otrzymywanie powiadomień push.
Jeżeli nadal nie będziesz otrzymywał powiadomień, to możesz złożyć reklamację, aby wyjasnić sytuację.
Reklamację złożysz:
08-01-2016 09:06
Wykonałem wszystkie operacje polecane przez Was. Odinstalowałem aplikacje i po ponownym zainstalowaniu sprawdziłem powiadomienia aplikacji. Zobaczymy czy zadziała.
Pozdrawiam
08-01-2016 10:04
Już wszystko działa! Dziękuję.
Dziś zobaczyłem nową wersję systemu bankowego. JAK NARAZIE BRAWO!!!
Jest wszystko co chciałem mieć.
08-01-2016 10:35
12-01-2016 08:56
Witam.
Posiadam w Państwa Banku konto Direct i korzystam z bankowści internetowej. W ostatich dniach zauważyłem brak powiadomień PUSH na zdefiniowanych urządzeniach. Aplikacje mobilną posiadam na dwóch telefonach i na obu nie działają powiadomienia. Aplikacja była odinstalowywyana i ponownie telefony były dodawane jako zaufane urządzenia. To sam jest na koncie żony , która także korzysta z aplikacji mobilnej. Przez rok odkąd działają powiadomienia PUSH nie było problemu, pojawił sie w 2016 roku.
pozdrawiam
12-01-2016 12:43
Mogły występować opóźnienia w wysyłce powiadomień, ale obecnie wszystko powinno działać prawidłowo.
Jeśli nie to zadzwoń 32 357 00 10.
12-02-2016 09:28
Po zainstalowaniu aplikacji na nowym telefonie, mam problem z powiadomieniami PUSH. Pojawiają się tylko powiadomienia o przelewach obciążających na koncie, brak zupełnie powiadomień o transakcjach uznaniowych i wypłatach z bankomatu. Proszę o pomoc z rozwiązaniu problemu.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024