Odpowiedz

Brak możliwości Aplikacji

Witam,

 

Mam problem z aktywacją aplikacji na telefonie. Mam andrida 6.0. Po wpisaniu odpowiednich danych mam komunikat "Użytkownik nie uprawniony do logowania" . Na komputerze nie mam żadnych problemów z logowaniem. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
DominikaKleczka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
03-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 122 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości Aplikacji

Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami pod numerem: 32 357 00 69.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 093 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wpłatomat Planet Cash pobrał gotówkę ale nie zaksięgował.

Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202

...

20-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy