02-07-2017 22:30 | Edytowano: 02-07-2017 22:38
Niestety na najnowszej wersji Waszej aplikacji dla urządzeń iOS (najnowszy soft) nie jest wysyłany dźwiek oraz wibracje dla powiadomień dla zablokowanego telefonu ( w stanie czuwania). Dźwięk i wibracje działają tylko dla pierwszego powiadomienia po zainstalowaniu aplikacji. Proszę o przetestowanie tego przez Waszych deweloperów. Ustawienia telefonu są prawidłowe, to samo zachowanie dla róźnych urządzeń
28-06-2017 15:06
Dzień dobry, dostaję push o transakcjach z aplikacji ING mobile, jednak przychodzą one bez dzwięku i wibracji.
Mój kolega również tak ma...dzwięk mam włączony
Czy to czasem nie jest błąd po stronie aplikacji?
Proszę o informacje zwrotną
28-06-2017 19:45
Chciałabym pomóc, ale dźwięk i wibracje nie zależą od naszej aplikacji.
Kwestia ustawień telefonu.
03-07-2017 23:38
Dźwięk i wibracje nie zależą od naszej aplikacji.
Kwestia ustawień telefonu.
04-07-2017 06:32
04-07-2017 08:39 | Edytowano: 04-07-2017 08:40
Nie znudziło Wam się wklejanie tej samej odpowiedzi? Jestem developerem apilkacji na iOS i proszę nie robić ze mnie idioty. Ewidentnie widać po sceniaruszu reprodukcji błędu, że coś nie gra z aplikacją.
07-07-2017 08:51
Korzystamy z domyślnych ustawień telefonu.
Prosimy o ponowne wyłączenie i włączenie powiadomień dla aplikacji: Ustawienia -> Powiadomienia -> Moje ING -> Włącz powiadomienia lub Dźwięki.
07-07-2017 12:18
Witam
zrobiłem szybki test. Powiadomienie przychodzi zaraz po operacji, ale pomimo ustawionej opcji dźwięku nie ma.
12-07-2017 09:18
Oczywiście, że dźwięk i wibracja nie działa i nie jest to wina ustawień telefonu...
Dźwięk działa tylko wtedy kiedy robie np. przelew w aplikacji na telefonie, wówczas jest zarówno dzwięk jak i wibracja.
Ale jeśli np. robie przelew na komputerze wówczas na telefonie jest tylko powiadomienie, bez dzwięku i wibracji.
Sprawdźcie u siebie czy też tak macie.
Błąd na bank po stronie ING
12-07-2017 10:12
Dokładnie jest tak jak piszesz.
Transakcja wykonana przez aplikacje na urządzeniu - dźwięk i wibracje, informacja na ekranie.
Przelew z serwisu Moje ING. Tylko powiadomienie wyświetlone na ekranie, bez dźwięku i wibracji.
Podobnie każde inna transakcja uznania/obciążenia rachunku (płatność karta itd).
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024