Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Blik: czas się odlicza ale kod się nie wyświetla

Jak w temacie. Po kliknięciu blik pokazuje się informacja, żeby wprowadzić kod blik, odlicza się czas. Jedyny problem polega na tym, że żaden kod się nie pokazuje. Wcześniej działało.

Odpowiedz
0 Lajków
koc
koc
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
29-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 817 wyświetleń)

Re: Blik: czas się odlicza ale kod się nie wyświetla

Mieliśmy chwilowe problemy z ładowaniem aplikacji, teraz już wszystko powinno być ok. Zmniejsz ilość otwartych aplikacji w tle, sprawdź połączenie z internetem i spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie będziesz mógł wygenerować kodu BLIK - skontaktuj się z nami na naszej infolinii (32 357 00 69), postaramy się Ci pomóc.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 802 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy