29-06-2018 14:35
Jak w temacie. Po kliknięciu blik pokazuje się informacja, żeby wprowadzić kod blik, odlicza się czas. Jedyny problem polega na tym, że żaden kod się nie pokazuje. Wcześniej działało.
29-06-2018 18:16
Mieliśmy chwilowe problemy z ładowaniem aplikacji, teraz już wszystko powinno być ok. Zmniejsz ilość otwartych aplikacji w tle, sprawdź połączenie z internetem i spróbuj ponownie. Jeśli nadal nie będziesz mógł wygenerować kodu BLIK - skontaktuj się z nami na naszej infolinii (32 357 00 69), postaramy się Ci pomóc.
Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024