19-05-2017 10:25
Przez Moje ING zgłosiłem, ale kiedy mniej więcej ta aktualizacja będzie?
19-05-2017 10:59
Wstępny przewidywany czas wprowadzenia aktualizacji do Mojego ING Mobile dla Windows Phone to przełom czerwca i lipca.
19-05-2017 11:02
I do tego czasu nie będzie mozna pobierać pieniędzy z konta?! Zrezygnowałem z karty a za pobieranie w oddziale jest prowizja.
19-05-2017 11:31
Nie jestem w stanie zagwarantować wyprowadzenia tego błędu wcześniej. Proponuję mimo wszystko do jego wyprowadzenia zamówić kartę płatniczą do konta i za jej pomocą wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasze bankomaty oraz sieć bankomatów PlanetCash są bezpłatne bez względu na ilość wypłat gotówki. Wypłata z bankomatu obcego tak jak w przypadku BLIKa jednorazowo w miesiącu rozliczeniowym jest bezpłatna. Przepraszam za utrudnienia.
07-06-2017 21:17
Od kilku dni jest probllem z logowaniem do aplikacji. Kólko się kręci a później jest tylko biały ekran. Ponowna instalacja nie rozwiązała problemu
08-06-2017 20:43
Wyłącz wszystkie aplikacje, które pracują w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z infolinią pod numerem (32) 357 00 69.
06-07-2017 09:35
Wstępny przewidywany czas wprowadzenia aktualizacji do Mojego ING Mobile dla Windows Phone to przełom czerwca i lipca.Czy już wiadomo kiedy zostanie udostępniona aktualizacja dla aplikacji Moje ING dla telefonów z Windows 10 Mobile?
07-07-2017 13:17
Planujemy ją udostępnić w przyszłym tygodniu
07-07-2017 13:28
Dziękuję za odpowiedź. Jestem ciekawy jakie nowości i usprawnienia pojawią się w przyszłotygodniowej aktualizacji.
07-07-2017 23:43
Potwierdzanie operacji BLIK PIN'em nie działa także na:
Lumia 640 LTE
Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja 10.0.15063.414
Aplikacja Moje ING: 2.0.2
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024