Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam. Niedawno zainstalowałem aplikację "Moje ING mobile" aby móc korzystać z konta maklerskiego. Przez jakiś czas działało dobrze, jednak od dwóch dni nie mogę przejść do modułu makler. Po kliknięciu "Przejdź do maklera" wylogowuje mnie z banku i nic więcej się nie dzieje. Reinstalacja nic nie zmienia. Jaka może być przyczyna tego problemu? Dodam, że telefon to Lumia 950 z Win 10, która zastąpiła Lumię 920 właśnie dlatego, że nie mogłem tam zainstalować nowej aplikacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Ryszard
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2017
Wiadomość 101 z 159 (8 769 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

Pracujemy nad rozwiązaniem problemu, który dotyczy aplikacji maklerskiej. Prosimy zalogować się do modułu Makler w pełnej wersji bankowości internetowej.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 102 z 159 (8 766 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękuję za odpowiedź. Oczywiście z konieczności loguję się przez przeglądarkę, jednak logowanie przez aplikację jest prostsze i szybsze, dlatego właśnie ją instalujemy oczekując prawidłowego działania.
Odpowiedz
0 Lajków
Ryszard
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2017
Wiadomość 103 z 159 (8 752 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Witam

Kiedy ukaże się nowa wersja 2.1?

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 104 z 159 (8 418 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Nie mamy potwierdzonej daty udostępnienia wersji 2.1 dla systemu Windows 10 Mobile. @tomik1968 Odpowiadając na Twoje pytanie z innego wątka: nie możemy jeszcze przekazać daty, kiedy udostępnimy funkcję szybkiego przelewu przed zalogowaniem w aplikacji na ten system. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 105 z 159 (8 358 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękuję za informację.

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 106 z 159 (8 355 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

A ja z pytaniem co z płatnościami zbliżeniowymi w telefonie i powiadomieniami push na windows phone 10?

Odpowiedz
0 Lajków
lookrecja82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-05-2017
Wiadomość 107 z 159 (7 307 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Nie planujemy płatności telefonem (HCE) dla Windows Phone 10.

Powiadomienia PUSH będą uruchomione, ale nie znamy jeszcze dokładnego terminu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 108 z 159 (7 203 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

W wersji 2.0.2 zauważyłem że na ekranie startowym, przed zalogowaniem po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przewinąć ekranu w dół.

Występił też duży problem z Blikiem. Chciałem zapłacić w internecie i po wskazaniu palcem pola do wpisania PIN żeby zatwierdzić transakcję nie chce wysuwać się klawiatura (Microsoft Lumia 650). Odinstalowałem i zainstalowałem aplikację ponownie i problem przewijania nadal występuje, nie sprawdziłem jeszcze Blika.

Czy ktoś już zgłaszał ten problem, bo nie sądzę że to problem z telefonem bo w innych opcjach w tej aplikacji a także w innych klawiatura zawsze się wysuwa?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 109 z 159 (7 124 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dalej nie działa, zgłosiłem to na infolinii. Sprawdziłem na innym telefonie (też Lumia 650) - jest tak samo. Zarówno na skrócie Blik na ekranie przed logowaniem jak i po zalogowaniu, po wpisaniu kodu w bankomacie nie można zatwierdzić PINem transakcji blik ponieważ nie wysuwa się klawiatura ekranowa, a dokładnie po dotknięciu palcem pola do wpisania PIN klawiatura na chwilę się pokazuje i zsuwa się po sekundzie na dół, po ponownym dotknięciu już się nie wysuwa, po dwukrotnym dotknięciu znów się na chwilę wysuwa i znika, po upłynięciu czasu ważności kodu wysuwa się prawidłowo i można już wpisać PIN ale już nie ma po co. Dokładnie tak samo zachowuje się na drugim telefonie. W innych przypadkach i innych aplikacjach klawiatura działa prawidłowo. Odinstalowanie i ponowna instalacja nie powoduje żadnej zmiany. Przy wersji 2.0.1 wszystko było w porządku. Proszę o jak najszybszą naprawę tego błędu, nie mogę wypłacać środków z konta - zamknąłem kartę.

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 110 z 159 (7 094 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy