Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

A już myślałem, że zgłoszę Wam błąd w aplikacji mobilnej dotyczący płatności blikiem opisany w pierwszym poście, ale jak sobie poczytałem to okazuje się, że to feature tak na prawdę. Tylko czy to ma sens?
Skoro mam 2 osobne konta, to dlaczego Blik nie może być podpięty do każdego z nich w tym samym czasie bez konieczności przełączania? Czy od stycznia nic się w tej kwestii nie zmieniło?
Odpowiedz
0 Lajków
Rafał1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
8
24-09-2019
Wiadomość 11 z 16 (5 861 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Nic nie zmieniło się w tym temacie i nie planujemy zmian. Do usługi BLIK musi być jednoznacznie wskazane konto. Dotyczy to również sytuacji, jeśli konta posiadasz w innych bankach.  
W momencie wpłaty, wypłaty lub przelewu BLIK transakcje automatycznie realizujemy z połączonego z usługą konta. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 12 z 16 (5 848 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Ponawiam prośbę o zmianę tego i dodanie dwóch kodów blik na ekran startowy aplikacji. Dla klienta Indywidualnego i konta firmy. 

Odpowiedz
0 Lajków
igrzysk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
3
03-12-2020
Wiadomość 13 z 16 (4 594 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

 

@igrzysk Dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałem ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 14 z 16 (4 563 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Brak możliwości dodania drugiej ikonki blika dla drugiego typu konta to chyba najwieksza wada obecnej aplikacji ing. Dziwię się że to nie zostało naprawione od tylu lat. Rozmawiałem ostatnio na jakimś spotkaniu biznesowym o tym problemie i każda osoba na JDG która ma konto w ING na to narzekala. To bardzo irytujące że możemy korzystać z blika albo na koncie prywatnym albo firmowym a nie na obu na raz. Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie za każdym razem zmieniał w ustawieniach przypisanego konta do blika.....

Odpowiedz
0 Lajków
Cactus23
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
22-11-2021
Wiadomość 15 z 16 (2 161 wyświetleń)

Re: Re.: BLIK - konto firmowe oraz indywidualne

Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 16 z 16 (2 070 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy