Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Autoryzowanie przelewów i brak uprawnień.

Dzień dobry.

Udało się i aplikacja mobilna dla SC już funkcjonuje. Ale....

Przy autoryzacji przelewów (bankowość internetowa sama chce autoryzować przelewy aplikacja mobilną) pojawia się Info - Brak uprawnień do wykonania operacji.

 

Wygląda to w sposób następujący.

1. Wykonuję transakcję w bankowości internetowej.

2. W bankowości internetowej pojawia się monit z prośba o zatwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej.

3. Otrzymuję powiadomienie z aplikacji mobilnej.

4. Loguję się do aplikacji skanerem odcisków palców

5. Pojawia się monit o braku uprawnień do wykonania operacji

6. Wracam do bankowości internetowej i wskazuję o zmianę autoryzacji na sms

7. Otrzymuję sms i autoryzuję transakcję kodem

 

I tak za każdym razem...

 

Jaka jest przyczyna takiego funkcjonowania?

Telefon to Samsung Galaxy Note 8 ze stockowym androidem, logowanie do aplikacji odciskiem palca, odblokowywanie telefonu skanerem tęczówek.

Odpowiedz
0 Lajków
OlafLarry
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
28-11-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 794 wyświetleń)

Re: Autoryzowanie przelewów i brak uprawnień.

Dostałem informację, że taki komunikat nie powinien się już powtórzyć. Byłbym wdzięczny gdybyś dał nam znać czy wszystko działa już u Ciebie poprawnie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 717 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mam nawet screeny i maile do naszego doradcy, bo wysyłam mu statusy jak tylko coś się zmieni. Więc niestety status „mamy już wszystko” może zmienić się na „czekamy na brakujące dokumenty”… I tak never...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy