09-10-2017 08:28
W sobotę robiłam zakupy na pizzaportal. Skorzystałam z płatności BLIKIEM. Wszystko przebiegło miło, szybko i bezproblemowo. Dzięki możliwości takiej płatności zaoszczędziłam czas na długie logowanie się do konta. Polecam.
15-12-2017 08:18
Funkcjonalność dla BLIK, jej uproszczenie, faktycznie godne naśladowania.
Niemniej zwracam uwagę, że w nowej ostatniej wersji po potwierdzeniu płatności BLIK i powrocie do widoku głównego nie odświeża się automatycznie kwota dostępnych środków na koncie.
Uwaga druga, propozycja, jeżeli jestem zalogowany w aplikacji, czy BLIK może być na głównej stronie Dzisiaj?
Próbuje Dodać produkt. Wybieram Karty i płatności telefonem następnie klikam Płatności BLIK i co dalej? Mam ekran jak w załączniku, wybierając Więcej przechodzę do opisu nt. BLIK.
15-12-2017 08:28 | Edytowano: 15-12-2017 08:29
Wtedy w grupie Karty i płatności telefonem masz dodaną opcję Płatności BLIK
Ale rzeczywiście jest to mało intuicyjne, przydałoby się jakieś potwierdzenie, że dodano skrót...
15-12-2017 08:31
OK, ale ja chciałem w zakładce Dzisiaj. Stąd moja propozycja.
Gdy jestem zalogowany w aplikacji to dostęp do BLIK już nie jest "pod ręką".
15-12-2017 08:36
15-12-2017 08:40
Nawet chwilowe wyjście z aplikacji wymusza ponowne zalogowanie się. To akurat wielki plus.
Sprawdzałem coś przez aplikację a zakupy robiłem na komputerze. Przyszło do płatności i zdziwiłem się, że nie mam "skrótu".
Jak napisałem powyżej, obsługa bez logowania, działa w tym względzie szybko i sprawnie. To duży plus.
Co do układu to wraca temat indywidualnego rozstawienia ikon, przycisków (kompromisem "ulubione"), ale to sprawa na inny temat.
11-03-2018 07:19
12-03-2018 08:55
@Lolo Chcemy udostępnić taką możliwość. Trwają nad tym prace.
12-09-2018 18:29
13-09-2018 10:02
Mamy w planach wprowadzenie tej metody autoryzacji do kodów BLIK, natomiast nie jesteśmy w stanie podać Ci konkretnej daty w której może się ona u nas pojawić.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024