17-01-2019 18:56
20-01-2019 14:02 | Edytowano: 20-01-2019 14:04
No w końcu jest Apple Pay. I działa bez problemu. Bez problemu również dodanie karty do aplikacji. Ale nie z automatu. Mam kartę z własnym wizerunkiem i jest cała czarna. Niestety automat miał problem z odczytem danych i musiałem je wszystkich wpisać z palca.
ING się nie popisało marketingowo. Nie chodzi chyba o to, żebym się dowiadywał z innych źródeł jak samo ING, że uruchomione zostało Apple Pay?
Ani wiadomości, ani smsa. Nawet jakieś reklamy na głownej. Wszystko z portali związanej z bankowością (PRNews, Cashless) lub portali o Apple.
Wstyd ING.
Natomiast widze, że pokolenie instant jak zwykle narzeka. Wszystko musi byc dla nich od razu, jak szybkie danie. Ludzie nauczcie się trochę cierpliwości. Obecne czasy, gdzie wszystko jest praktycznie na wyciągniecie ręki to jakaś paranoja. Niczego to nie uczy.
Poczekajcie a z czasem inne rzeczy włączą. Trochę pokory i cierpliwości.
21-03-2019 22:10
21-03-2019 22:21
ja czekam na możliwość korzystania kart płatniczych dla kont firmowych
22-03-2019 22:11
22-03-2019 22:12
23-03-2019 12:41
Idealna praca w ING - dział analiz
02-04-2019 18:04
02-04-2019 19:47
Trzymają Nas w niepewności i gdy stracimy nadzieję, to będzie nagle BUM i karty kredytowe Apple Pay
08-04-2019 21:35
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024