15-01-2019 13:53
Pracujemy nad wprowadzeniem Apple Pay dla kart kredytowych, jak poznamy datę - poinformujemy o tym
15-01-2019 13:56 | Edytowano: 15-01-2019 13:56
serio... oczom nie wierzę.
Wy dalej ten sam przekaz o co by was nie zapytać
----
pracujemy nad kredytówkami
pracujemy nad kontami firmowymi
poinformujemy...
blablaPay
15-01-2019 13:56
15-01-2019 14:38
LEMUR pisze:
7761
@LEMUR nie wiem jak wyglądały porozumienia innych banków Jeśli chodzi o karty kredytowe powinny być dołączone w przeciągu kilku miesięcy. Temat kart firmowych jest analizowany.
15-01-2019 14:40
15-01-2019 17:18
Wchodzę dzisiaj do moje ING na iPhonie bo ściągło mi z konta a tu informacja ApplePay w ING już dostępne a co śmieszne jak dałem dowiedz się więcej dopiero otrzymałem sms z banku o wprowadzeniu usługi. Powiem tylko komunikacja między bankiem a klientem niestety tu szwankuje a sam system niestety do poprawy bo widać błędy. No cóż wieczorkiem jadę na wizytę do lekarza więc sprawdzę jak usługa się sprawuje.
16-01-2019 12:29
Adi dokładnie tak jak mówisz informacja klientów przez bank jest niestety w tej kwestii słaba 😏
Ogólem przykro mi tak gadać na ING bo jeszcze jakiś czas temu to był w moich oczach najlepszy najbardziej innowacyjny Bank w Polsce no ale coż innowacyjność się skończyła inne banki zaczęły wprowadzać wszystko szybciej a komunikaty banku względem klienta tylko pogarszają wizerunek banku w moich oczach 😕
16-01-2019 13:55
Witam wykonałem 3 próby dodania karty i za każdym razem niepowodzenie tzn. przychodzi sms o zaakceptowaniu zgody do Apple Pay ok to zrozumiałe tylko że ja tej zgody już udzieliłem i widnieje ona w moim ING. Co można zrobić aby zadziałało wreszcie ?
17-01-2019 00:16
Miałem podobny problem w wczoraj i wystarczyło banalne zrestartowanie iPhona możliwe że masz ten sam banalny problem co ja spróbuj uruchomić ponownie telefon i powinno pomóc
17-01-2019 18:26
Pomocne może być także przeinstalowanie aplikacji Moje ING i ponowne dodanie karty do Wallet
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024