23-12-2018 13:25
23-12-2018 14:38
Pozostaje jedynie pożyczyć Nam Klientom Wszystkiego Najlepszego na Święta oraz Szczęśliwego Nowego Roku oraz Wszystkim Pracownikom Baku a w szczególności Analityką Banku oraz Moderatorom tego forum !!! Życzę większej życzliwości dla Nas Wszystkich jako Klientów i zrozumienia Naszej irytacji względem Banku w niektórych sprawach, bo tak naprawdę pracujecie dzięki nam Klientom którzy wybrali Bank ING.
28-12-2018 17:40 | Edytowano: 28-12-2018 17:45
28-12-2018 18:33
28-12-2018 18:42
28-12-2018 19:44
28-12-2018 22:33
28-12-2018 23:29 | Edytowano: 28-12-2018 23:30
A ja dalej tak łudzę się, że okolice trzech króli... a skoro AP zazwyczaj "debiutuje" we wtorki to 8.01 najbliżej tego co "obstawiałem"
Jednak od czasu gdy ogłosili "wkrótce" czyli 1 października i wcześniej ciągle analizują, ciągle nie mogą / nie chcą to nawet jak już wprowadzą to klienci i tak swoje myślą.
A inni pomarańczowi (orange) już nawet esim wprowadził - idzie za ciosem przed konkurencją. A tu nasi pomarańczowi - ile za konkurencją
Do Siego Roku wszystkim rozmówcom
29-12-2018 09:54
30-12-2018 08:56
Do "Sześciu Króli" na bank nie będzie aczkolwiek liczę, że do końca marca 2019 uda się wreszcie Odkąd sąsiad pokazał mi tę formę płatności w swoim telefonie w maju 2018 czekam z niecierpliwością - nawet Iphone'a już zdążyłem wymienić na nowszy Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024