Odpowiedz

Re.: Apple Pay

A co to za obietnica, bo nic nie widać...
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 181 z 573 (9 793 wyświetleń)

Re.: Apple Pay

Tak, wiem dostałem już upomnienie od moderatora. Przykro mi.
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 182 z 573 (9 773 wyświetleń)

Re.: Apple Pay

W odpowiedzi na grudniowego tweeta MacWyznawcy potwierdzili że jak tylko pojawi się w Polsce wdrożą usługę.
Odpowiedz
0 Lajków
MichalSK84
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
7
13-06-2018
Wiadomość 183 z 573 (9 767 wyświetleń)

Re.: Apple Pay

Dobra zmiana....szkoda że nie na lepsze
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 184 z 573 (9 760 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@MichalSK84 W odpowiedzi na tego tweeta zaznaczyliśmy, że jak tylko Apple Pay pojawi się w Polsce - planujemy wdrożyć to rozwiązanie. Nie potwierdziliśmy, że udostępnimy usługę od razu po wejściu na polski rynek.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 185 z 573 (9 883 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Z całym szacunkiem dla Banku, ale dla nas klientów wystarczyłaby jakaś deklaracja, odpowiedź. "Tak planujemy wprowadzenie usługi, ale w późniejszym czasie. Nie, nie planujemy bo np. jest to nieopłacalne dla Banku, czy rozwiązania przez nas proponowane uważamy za wystarczające". Niestety przekaz jaki jest nam wysyłany ze strony ING wygląda jakby bank się naszymi problemami nie interesował, a tylko nas zbywał. Odpowiedzi, które wszyscy dostają typu " Analizujemy wszystkie rozwiązania" itd. niestety są bardzo słabe. Wydaje mi się, że każdy woli usłyszeć konkret nawet jeżeli  jest on wbrew naszym oczekiwaniom, niż ciągłe powtarzanie jednej regułki. 

Odpowiedz
0 Lajków
krzysztof1506
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
3
31-01-2017
Wiadomość 186 z 573 (9 867 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@PatrycjaT
Planujecie planujecie ale nadal brak konkretów
My nawet nie wiemy czy tylko na planach to się skończy
Wy ludzie z ING postawcie się na miejscu klienta
Czy jako klient Ty Patrycjo chciałabyś wiedzieć coś o usłudze czy żyć złudzeniem ze coś bank chce wprowadzić ?
Głupie info np
„Planunemy wprowadzić do końca 2018”
Klient ma już jakieś info i wie ze poczeka a wprowadzicie
Dzisiaj wiemy nic. Może się skończyć tylko na Waszym planowaniu....
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 187 z 573 (9 851 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Ok. Podejmę rękawicę, tak się składa że zawodowo brałem udział we wdrażaniu projektów i wiem że cała operacja to morze mniejszych lub większych uzgodnień, analiz, przygotowań często trwających miesiące.
Użycie sformułowania „jak tylko pojawi się w Polsce planujemy wdrożyć” oznacza nie mniej nie więcej że sam proces wdrożenia (a więc uruchomienia) odbędzie się w okolicach startu usługi w kraju.
Można się spierać czy był to zabieg celowy czy nie, jednak forma wypowiedzi wskazuje że spora część roboty (a więc właśnie analityka, przygotowania systemowe i infrastrukturalne) jest już zamknięta.
Ale wtedy spokojnie powinniście być w stanie stwierdzić czy „lecimy z koksem” czy też nie, warto czy nie warto, teraz czy po określonym czasie.
Natomiast obecna sytuacja powinna być opisana zwrotem „jak tylko usługa pojawi się w Polsce przeanalizujemy sens wdrożenia”.
No bo jak się ma wyrażenie z grudnia „jak tylko się pojawi planujemy wdrożyć” do „nie wykluczamy w przyszłości” lub „aktualnie nie wprowadzamy”.
Jak długo by nie obracać tych puzzli nie ma tu zazębienia.
Chcecie powiedzieć że po półrocznym planowaniu wdrożenia wciąż nie wiecie czy i kiedy się to wydarzy?
MichalSK84
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
21
7
13-06-2018
Wiadomość 188 z 573 (9 850 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

W wcześniejszych postach pisałem o tych obietnicach niestety bez pokrycia. pragnę zauważyć iż odpowiedzi akurat w tym temacie na temat można używać BLIKA to kpina. Nikt tutaj nie oczekuje że z dnia na dzień ApplePay pojawi się w ofercie ale także tym samym my klienci oczekujemy jasnej i konkretnej opowiedzi na nasze pytanie czy ta usługa się pojawi jeśli tak w jakim terminie (nawet kwartale) a jeśli nie dlaczego !

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 189 z 573 (9 836 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Dwa razy zadawałem pytanie co skłoniło ING do nie wprowadzania apple pay.... do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji. Drogie ING, Wasi klienci chcą wiedzieć dlaczego taka decyzja.

Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 190 z 573 (9 819 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy