Odpowiedz

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Witam,

Również jestem bardzo zainteresowany możliwością płacenia zegarkami Samsung. Proszę o rozważenie wdrożenia takiego rozwiązania. Byli byście jako bank bardzo atrakcyjni wprowadzając w Polsce jako pierwsi takie możliwości i udogodnienia dla wielu posiadaczy tych zegarków tak popularnej firmy.

JacekGdynia
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
06-04-2019
Wiadomość 31 z 59 (15 831 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

@JacekGdynia Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 32 z 59 (15 767 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Witam. Proszę o odświeżenie informacji dotyczącej wprowadzenia obsługi Samsung Pay w Polsce lub dedykowanej aplikacji dla zegarków Samsung z systemem Tizen.

nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
3
06-07-2017
Wiadomość 33 z 59 (15 456 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Aktualnie nie planujemy wprowadzenia Samsung Pay i aplikacji dedykowanej dla smartwatch'y Samsunaga. Jeśli w przyszłości wprowadzimy takie rozwiązanie, to poinformujemy o tym.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 34 z 59 (15 423 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Czy naprawdę tak wielki i nowoczesny bank nie może zainwestować chociaż w aplikację na smartwatche Samsunga? Obecnie nie ma lepszego smartwatcha na rynku od Galaxy Watch, ale jego potencjał jest w Polsce hamowany przez brak możliwości wykorzystania modułu NFC do płatności zbliżeniowych. Dajcie innym bankom dobry przykład...

ArtR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
5
14-11-2018
Wiadomość 35 z 59 (15 243 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

[ Edytowane ]
Mało satysfakcjonująca odpowiedź. Społeczność użytkowników Smartwatcha z systemem Tizen jest ogromna na całym świecie o ile nie największą a jest ignorowana przez wasz bank. Mam u was spore środki i z pewnością przeniosę je do pierwszego banku który zajmie się umożliwienie mi najwygodniejszej formy płatności jaką jest zegarek z nfc. Jak wy nie wyjdziecie w stronę klienta to klient wyjdzie w stronę innego banku który poważnie traktuje rozwój i potrzeby klienta.
SpiderGisz78
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
09-06-2019
Wiadomość 36 z 59 (14 990 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Na ten moment nie mamy planów wprowadzenia Samsung Pay, ale analizujemy wszystkie rozwiązania jakie pojawiają się na rynku. Jeśli Samsung Pay wejdzie na polski rynek, przeanalizujemy możliwość wdrożenia tego rozwiązania. Mamy nadzieję, że zostaniesz z nami Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 37 z 59 (14 949 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Co do płatności samsung pay to musimy chyba uderzyć na fora samsunga aby udostępnił w Polsce bo wedle artykułu https://www.cashless.pl/6002-koreanczycy-szukaja-w-polsce-osoby-do-rozwoju-samsung-pay-niestety-do-s...  na razie nie planuje.

Odpowiedz
0 Lajków
j3ryw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
03-01-2016
Wiadomość 38 z 59 (14 350 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Samsung udostępnił ankietę o płatnościach może jednak są zainteresowani płatnościami w naszym kraju tylko muszą sprawdzić jakie by było zainteresowanie link do ankiety http://t.m1.email.samsung.com/r/?id=hd3220ee2,64ac6f3e,6553a401

j3ryw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
4
03-01-2016
Wiadomość 39 z 59 (12 699 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Ankieta wypełniona, dzięki.

Odpowiedz
0 Lajków
Wojciech_Kania
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
21-09-2018
Wiadomość 40 z 59 (12 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy