22-01-2018 19:57
Witam! Mam problem z aplikacją. Ogólnie działa dobrze ale kłuje mnie w oczy to że gdy włączę aplikację a potem wejdę np. w ustawienia albo wiadomości albo coś porobię to gdy wysuwam menu boczne to wychodzi one z przeskokami animacji (skacze). Ogólnie denerwuje mnie to wizualnie bo telefon to LG G6 i tutaj o winie sprzętu nie ma co mówić bo jest to potężny telefon. Miał ktoś podobny problem?
23-01-2018 18:18
Verdis98, dziękujemy za Twoje uwagi. W opisanej sytuacji przetestuj, czy wydajność Mojego ING mobile się poprawi, gdy wyłączysz aplikacje, które działają w tle na Twoim telefonie.
Będziemy wdzięczni, gdy wrócisz do nas z informacją.
23-01-2018 22:44
Mogę nawet zrestartować telefon i włączyć jedynie moje ing i dalej to się dzieje - jednym słowem zawsze.
24-01-2018 08:30
Dziękujemy za informację. Spowolnione animacje nie są wynikiem błędu aplikacji, ale warunków technicznych urządzenia. Na bieżąco pracujemy nad optymalizacją aplikacji, być może kolejne aktualizacje rozwiążą problem.
29-01-2018 00:24
I mam winowajcę - wszystko to nie wina ani telefonu ani aplikacji ING. Wina leży po stronie aplikacji FACEBOOKA. Po odinstalowaniu MojeING chodzi tak jak powinno.
29-01-2018 17:51
Verdis98, to dobrze, że Moje ING mobile działa już prawidłowo. Dziękujemy za informację zwrotną. Miłego korzystania z aplikacji
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024