Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Ostatecznie zrezygnowany postanowiłem założyć konto u konkurencji w celu korzystania z działającej aplikacji mobilnej, to co ING wyprawia ze swoją aplikacją mobilną jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe.

Z każdą kolejną zmianą jest więcej błędów a aplikacja działa jeszcze wolniej i niestabilnie, zarówno na Androidzie jak i na iOS.

Druga sprawa - na swoim głównym telefonie używam Androida bez Google Apps, co do tej pory nie było problemem. Niestety od wersji 2.8.1 nie jestem już w stanie nawet uruchomić Waszej aplikacji. 

Kończę spłacać kredyt w ING i naprawdę chciałem mieć wszystkie usługi bankowe w jednym miejscu, ale nic za wszelką cenę.

Byłoby super gdyby deweloperzy mobilnej aplikacji ING przed wypuszczeniem kolejnej "jeszcze lepszej" wersji poczytali opinie ludzi tu i w sklepie mobilnym. Wydaje mi się, że priorytetem powinna być zgodność z jak największą ilością urządzeń oraz zapewnienie stabilnej wersji z podstawową funkcjonalnością. Idąc w obecnym kierunku odpychacie od siebie kolejnych klientów.

Pozdrawiam,

Piotr

Piotr1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-08-2018
Wiadomość 1 z 4 (7 204 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Jakieś 2 tygodnie temu coś mnie podkusiło i spróbowałem zainstalować aktualną wersję aplikacji. Jakież było moje zdziwienie, wszystko działa jakby nigdy nic! Oczywiście nie mam push notifications (wymagających Google Apps, których nie chcę w swoim telefonie), ale wszystkie funkcjonalności, na których mi zależało działają bez zarzutu. Nie wiem czy to przypadek, czy ktoś rzeczywiście czyta te wiadomości, ale to naprawdę miła niespodzianka Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Piotr1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
01-08-2018
Wiadomość 2 z 4 (6 594 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Cieszę się, że przekonałeś się do naszej aplikacji.
Wszystkie wiadomości analizujemy na bieżąco, a Wasze sugestie przekazujemy do odpowiednich zespołów Emotikon: Szczęśliwy
Zachęcam do aktywnego bankowania Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 3 z 4 (6 511 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna ING - ja już podziękuję

Zachęcajcie lepiej do płacenia za pomocą Apple Pay.... upssss Wy tego nie macie 😱
Odpowiedz
0 Lajków
alucky
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
49
7
18-06-2018
Wiadomość 4 z 4 (6 289 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy