19-12-2016 16:08
Witam,
po akutalizacji do wersji 2.0, aplikacja przestała działać. Po włączeniu aplikacji pojawia się opcja logowania, następnie po udanym logowaniu pojawia się kręcący spiner (indykator ładowania), który po chwili gaśnie i w oknie aplikacji widoczne jest jedynie biało tło, nic więcej. Po akutalizacji, aplikacja stała się bez użyteczna, mogę jej używać jedynie jako laterkę. Problem występuje już od 3 dni.
Telefon: iPhone 7
System: iOS 10.1.1
Pozdrawiam,
Maciej
20-12-2016 08:51
@mckomo dzisiaj pojawi się aktualizacja aplikacji na system iOS - Moje ING mobile 2.0.1, w której wyprowadzamy błąd białego ekranu. Po tej aktualizacji wszystko powinno działać ok. Proszę pobierz nową wersję i daj znać czy aplikacja działa już u Ciebie bezproblemowo.
pozdrawiam,
Natalia
20-12-2016 12:16
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024