01-03-2018 15:15
@drno_krk ja mam powiadomienia z appki, że ściągnęło kasę z konta (a do tego jest jeszcze powiadomienie z Google Pay)
02-03-2018 08:28
02-03-2018 08:32
02-03-2018 09:02
02-03-2018 09:30
02-03-2018 09:38
02-03-2018 10:22
Tak, bez problemu "weszła" stara, debetowa, płaska Visa.
02-03-2018 11:23
02-03-2018 11:24 | Edytowano: 02-03-2018 11:25
może teraz problem z apką ma z tym jakiś związek?...
BTW, apka już działa
02-03-2018 11:30
Możemy już potwierdzić, że Moje ING mobile działa prawidłowo od godziny 10:00.
Harrbacz spróbuj dodać swoją kartę płatniczą do aplikacji Google Pay raz jeszcze. Wróć z informacją, czy Ci się udało.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024