01-03-2018 10:56
Widzę, że wiadomość roznosi się w trybie ekspresowym Miłego korzystania
01-03-2018 10:56
01-03-2018 10:57
Na chwilę obecną tylko VISA Zbliżeniowe klientów indywidualnych (jakby ktoś pytał).
01-03-2018 10:59
01-03-2018 11:02
@Tymcio Jak zawsze na posterunku. Brawo Ty !
01-03-2018 11:06
Od razu idę przetestować
01-03-2018 11:12
@Tymcio Daj znać jak wrażenia. Ja już testowałem
01-03-2018 11:12
01-03-2018 11:19
U mnie śmiga jak należy. Płatności są banalne
01-03-2018 11:19
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024