Odpowiedz

Re.: Android Pay

Ktoś, kogo interesują płatności mobilne to zapewne z HCE już korzysta (w końcu z nikąd nie wziął się milion transakcji przez Mastercard w telefonie, którym chwali się bank). Usługa ta nadal powinna być promowana ale ktoś kto chce korzystać z Android Pay powinien mieć możliwość wyboru...
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 111 z 203 (11 846 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Dobra wszystko ok,ale co z kartami wiza,mam sobie kartę wymienić? Też mi udogodnienie.
Odpowiedz
0 Lajków
adkas
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
30-07-2017
Wiadomość 112 z 203 (11 609 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Cały czas myślałem, że Wasza płatność przez telefon to będzie potrzeba instalowania dodatkowej aplikacji, uruchamiania jej, itd. dlatego czekałem na AP. Ale dzisiaj coś mnie naszło aby zobaczyć co to jest i ku mojemu zdziwieniu wszystko zrobiłem w kilka minut i działa. To po prostu ta sama aplikacja, którą i tak każdy ma w swoim telefonie. Pierwszy test Lidl Emotikon: Szczęśliwy i życie stało się prostsze. W tym wypadku nie macie się co spieszyć z tym AP. Dobra robota!

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
maverick
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-09-2017
Wiadomość 113 z 203 (11 369 wyświetleń)

Re.: Android Pay

HCE nie jest żadną alternatywą dla AP. Mam kartę kredytową w ING, która jakby było tego mało, nie jest zbliżeniowa. A karta debetowa i HCE, która działa jak zwykła karta debetowa mnie nie urządza.
Odpowiedz
0 Lajków
psc2005
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-10-2017
Wiadomość 114 z 203 (11 187 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Ja już złożyłem wniosek o konto w innym banku. Nie ma na co czekać. Przed chwilą próbowałem zapłacić kartą HCE i się nie dało, A zawsze w tym miejscu nie było problemu. Mało tego, po zalogowaniu do aplikacji nie widzę żadnej karty, nawet plastikowej, tylko BLIK !
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 115 z 203 (10 869 wyświetleń)

Re.: Android Pay


stomqx pisze:
Ja już złożyłem wniosek o konto w innym banku. Nie ma na co czekać. Przed chwilą próbowałem zapłacić kartą HCE i się nie dało, A zawsze w tym miejscu nie było problemu. Mało tego, po zalogowaniu do aplikacji nie widzę żadnej karty, nawet plastikowej, tylko BLIK !

W sprawie braku kart w aplikacji prosimy skontaktuj się z nami przez telefon lub napisz do nas przez Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 116 z 203 (13 041 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Witam,

A gdzie znajdę aktualny harmonogram wdrożeń nowych funkcji do MojeING?

Czekam na możliwość płacenia zegarkiem...

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
5
30-09-2016
Wiadomość 117 z 203 (12 993 wyświetleń)

Re: Re.: Android Pay

Nową infografikę uwzględniającą aktualne i planowane funkcje naszej aplikacji znajdziesz tutaj Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 118 z 203 (12 779 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Piszesz bzdury, jestem z tym bankiem związany kilkanaście lat i z terminowością nie było nigdy problemów.

Jest to pierwsza sytuacja jaką pamiętam.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 119 z 203 (12 388 wyświetleń)

Re.: Android Pay

Czy wiadomo już może coś na temat Android Pay ? Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 120 z 203 (10 669 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy