Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Witam,

jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś problemy po stronie ING? Aplikacja jest aktualna. Komunikat na odbiorcę jest, że otrzyma przelew natychmiast.

Odpowiedz
0 Lajków
mercy83
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-04-2024
Wiadomość 1 z 2 (625 wyświetleń)

Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
547
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (548 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja ostateczna

Informacje są takie że w piątek był pobierany nasz wniosek na decyzję ostateczna . I nawet nie można sprawdzić po numerze wniosku nic

02-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Niestety specjalista nic nie potrafi odpowiedzieć. Właściciele domu czekają do poniedziałku do południa a niestety bank milczy i znikąd nic się dowiedzieć nie można. Czy może jest inna droga żeby od t...

02-06-2024
Re.: Decyzja ostateczna

Chciałabym pomóc ale tutaj nie jesteśmy w stanie sprawdzić informacji o Twoim wniosku.
Skontaktuj się proszę ze specjalistą, u którego składałaś wniosek

 

02-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy